Hacker AT 12 Racing



 
 

Typ silnika/liczba cylindrow
1 cyl - dwusuw
Chodzenie silnika
powietrze - dmuchawa
Pojemnosc
49,4 ccm
Srednica x skok tloka
41x37,4
max moc przy obr.
3,1 kW/6200
max moment przy obr.
4,6 Nm/6000
predkosc max.
50 km/h
predkosc max. po odblokowaniu
80 km/h
Luz tlok/cylinder/granica zuzycia
0,05-0,06/0,12
Stopien sprezania
12
Rodzaj paliwa
Norm. Pb
Dozownik oleju
tak
Gaznik 
Dellorto 12DD
Dysza glówna
53
Dysza wolnych obrotów
38
Sruba reg. Wolnych obrotów – 
wykrecona 2,5 obrotu
Sruba regulacji skladu mieszanki
-
Iglica dyszy/typ/pozycja od góry
A 11/3
Poziom plywaka/mm
-
Wolne obroty
1300 + - 100
Rodzaj oleju
2-T synth./20
Olej przekladniowy – ilosc
90 ml
olej przekladniowy – klasa lepkosci
20W40
Ilosc oleju w teleskopach – lewy/prawy
0,75 l
poj. zbiornika paliwa
6,5 l
rezerwa – ilosc
1 l
poj zbiornika oleju/rezerwa
1,5/0,4
Typ przedniego zawieszenia/srednica
Teleskopgabel /32
Typ tylniego zawieszenia – jeden boczny teleskop
1 seitl. Federbein 
Plyn hamulcowy
3 lub 4
srdnica tarczy ham
Scheibe /190
srednica bebna
Trommel /120
Skok zawieszenia przód
40
Skok zawieszenia tyl
80
Rodzaj zaplonu – 
elektroniczny bezkontaktowy
Wyprzedzenie zaplonu/przed górnym martwym 
20/-
Swica zaplonowa typ
NGK BPR6HS
Pradnica/moc
12/90
Akumulator 
12/4
Bezpiecznik
7,5
Reflektor
2x12/25
Postojówka
2x12/5
Swiatlo tylnie
12/21-5
Kierunkowskazy
12/10
Przeniesienie napedu 
pasek klinowy
Skrzynia biegów
Variomatik
Pierwotne przeozenie
1:2,82 -2:0,87
Wtórne przelozenie
11/38x11/41=12,876
Calkowite przelozenie
36,310 - 11,202
Rozmiar opon przod
120/70-11
Cisnienie przod
1,9
Rozmiar opon tyl
130/70-12
Cisnienie tyl
2,1
Masa wlasna
88 kg
Calkowita masa dopuszczalna
268 kg
Halas na postoju
79 dB
Halas podczas jazdy
72 dB
Odstep miedzy osiami
1250
Wysokosc siodla
820
Ilosc miejsc
2
Dlugosc pojazdu
1740
Szerokosc pojazdu
660
Przeglad 
co 2500 km
gwarancja
1 rok
Cena
4.490 DM (z 1997 roku)